Zmiana koloru

Technika

Technika

Aplikacja folii na samochodzie odbywa się według ścisłe określonych zasad, wyznaczonych przez producentów folii. Powierzchnia na którą będzie naklejana folia musi być oczyszczona z kurzu i innych zanieczyszczeń. Świeżo malowany lakier nie nadaje się do oklejania, należy odczekać co najmniej 3 tygodnie od momentu malowania. Oklejanie powinno odbywać się w odpowiedniej temperaturze. Zwykle do dokładnego oklejenia auta musza być zdemontowane niektóre elementy, takie jak klamki, kierunkowskazy, wycieraczki itp. Zajmujemy się tym sami, chyba, że zły stan auta nie pozwala na demontaż, albo elementy są na tyle skomplikowane, że wymagają zaangażowania specjalistycznej firmy. Po naklejeniu auto powinno pozostać przez parę godzin w podobnej temperaturze do temperatury klejenia.


Rodzaje folii

  • samoprzylepna folia wylewna PCV - ORACAL Premium z serii Extreme 3951 bezbarwna i biała, o grubości 55 µm, powierzchnia połysk lub mat, wyposażona w szary (dla folii bezbarwnej - transparentny), pozycjonowalny klej solwentowy, permanentny, jest to folia do zadruku długookresowego, pełno kolorowego, przeznaczona do ekstremalnych zastosowań do grafik reklamowych, również w przypadku przetłoczeń. Charakteryzuje się jaskrawymi i intensywnymi kolorami. Folia przeznaczona do druku solwentowego.

MATERIAŁ KRYJĄCY: Jednostronnie powlekany polietylenem papier silikonowy, 148 g/m2 , grubość 0,168 mm.

  • folia samoprzylepna wylewna - ORACAL Premium Wrapping CaST 970 o grubości 100 µm, dostępna jest w 39 kolorach, 3 w wersji matowe (czarny, biały, żółty), 28 w wersji błyszczącej i 8 metalicznych, stosuje się ją do całkowitej zmiany koloru. Folia wyposażona jest w klej solwentowy permanentny.

MATERIAŁ KRYJĄCY: Specjalny, jednostronnie powlekany silikonem papier, 137 g/m2.

  • folia samoprzylepna wylewna PCV - ORACAL 975 Premium Carbon Structure Cast, o grubości 130 µm, występuje w 5 kolorach: biały, czarny, srebrny, antracyt, brąz oraz w wersji bezbarwnej. Folia wyposażona jest w klej solwentowy pozycjonowalny. Przeznaczona jest do oklejania elementów pojazdu. Folia zachowuje wysoką jakość nawet w trudnych warunkach zewnętrznych. Zalecana jest do oklejenia na pojazdach i środkach komunikacji miejskiej, a także nierównych powierzchni z przetłoczeniami i nitami. Nawet po długim czasie dobrze się usuwa. Folia typu carbon jest bardzo popularna w ostatnim czasie.

MATERIAŁ KRYJĄCY: Dwustronnie powlekany PE papier o gramaturze 148 g/m2.

  • folia samoprzylepna ,zabezpieczająca, laminująca PCV – ORAGUARD 290, o grubości 50 µm, z powierzchnią połysk oraz mat. Folia do reklamy długookresowej, wyposażona w klej solwentowy permanentny, wyjątkowo elastyczna. Zastosowany w folii filtr UV pozwala na przedłużenie żywotności kolorów o 4 lata. Folia przeźroczysta, z najwyższym stopniem zabezpieczenia przed promieniowaniem UV.

MATERIAŁ KRYJĄCY: Przezroczysta poliestrowa folia, jednostronnie silikonowana, 36 mikronów.

  • folia okienna ORAJET – samoprzylepna folia perforowana przeznaczona do zewnętrznych grafik okiennych.
  • folia odblaskowa wylewna – ORALITE – występuje w 15 kolorach, stosowana do wykonywania długookresowych aplikacji reklamowych, do dekoracji na znakach, pojazdach. Jest odporna na uderzenia, korozję i działanie rozpuszczalników; doskonała do aplikacji na nierównych powierzchniach z przetłoczeniami. Odporna na zmienne warunki pogodowe.

Do oklejania samochodów używamy:

  • folii wycinanych ploterowo, przy wykorzystaniu foli kolorowych błyszczących lub matowych,
  • folii zadrukowanych matowych lub błyszczących,
  • folii transparentnych, które dają efekt „auto-tatuażu”,
  • folii półprzeźroczystych okiennych, One Way Vision
  • folii magnetycznych


Żywiec Zdrój Winfor Vobis Vital Uromedex Sanistal Ruch S.A. Remor PP Finanse Pizza Hut PEC Stargard Nokia Markiz Laguna KP Kierowca.pl Groszek Framex Eko-Iwest Drewex Darkat Budchem BP Adler Shiffe ASD Animex Joanna Nik-Pol Hyundai Frambud JBB Madar Lewiatan extraDACH Orange Bosman Carlsberg Netto